A sütiket azért használjuk, hogy személyre szabott tartalmakat és hirdetéseket jeleníthessünk meg számodra, illetve hogy biztosítsuk oldalunk megfelelő működését és látogatottságunk elemzését.  
hu

Elállási, visszaküldési, visszatérítési információk

1. Elállás 

1.1 A hatályos jogszabályoknak és az ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően a csomag átvételétől számítva 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, és küldheted vissza a vásárolt terméke(ke)t. A 14 nap letelte után az indoklás nélküli elállásra már nincs lehetőséged.

1.2 Elállási szándékodat kérjük, haladéktalanul jelezd webáruházunk felé e-mailben (webshop@pakkolj.hu) vagy telefonon, mielőtt a visszárut feladnád. Ez azért is szükséges, mert a visszaküldéssel kapcsolatban szükség lehet egyeztetésre.
 

1.3 Felhívjuk figyelmedet, hogy megrendelésed leadásakor tudomásul veszed és elfogadod, hogy nemcsak fizetési, de csomagátvételi kötelezettséged is keletkezik. 

1.4 A csomag átvételének előzetes értesítés nélküli megtagadása nem minősül elállásnak!

1.5. Ez esetben vétesz a két távollévő fél között létrejött szerződés ellen, mivel nem teszel eleget a megrendelés leadásakor vállalt fizetési és csomagátvételi kötelezettségednek.

1.6. Másfelől megszeged a közted és webáruházunk között létrejött szerződés 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet által előírt pontját, mivel nem küldöd meg részünkre az elállási szándékot jelző kitöltött formanyomtatványt.

1.7. Ez a szerződésszegés kimeríti a csalás, megtévesztés, szándékos károkozás fogalmát, melynek alapján webáruházunk jogosult rendőrségi feljelentést tenni, illetve jogosan követelheti a szerződésszegés miatt felmerülő összes költségének megtérítését.

1.8 Ha webáruházunk minden gondossága ellenére gyártási hibás vagy más terméket kapsz, a jogszabályok értelmében megilletnek szavatossági jogok, melyeket 14 napon túl is érvényesíthetsz. Ilyen esetben kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot
e-mailen vagy telefonon, hogy megbeszélhessük a kompenzáció lehetséges módjait.

 

2. Visszaküldés 

2.1. Általános Szerződési Feltételeink szerint a vásárlástól való elállás esetén a termék visszaküldésének mindenkori költsége, mely 1000 (egyezer) Forint, a Vásárlót terheli.

A GLS SRS szolgáltatása útján és a Packeta rendszerén belül visszaküldött csomagok esetén webáruházunk levonja az 1000 Ft visszaküldési díjat az elállással érintett termék vételárából, és a csökkentett összeget fizeti vissza.

Foxpost csomagautomatán keresztül történő visszaküldés esetén a visszaküldéskor a Foxpost beszedi tőled a tranzakció díját, melyet webáruházunk már nem terhel rád.

2.2 Felhívjuk figyelmed, hogy a megrendelés elküldésével elfogadod és tudomásul veszed, hogy elállás esetén költséged keletkezik.
Ez ellen sajnos nem tudunk panaszt elfogadni. 

 

2.3. A visszaküldés lehetséges módjai

A visszaküldéshez használhatod az eredetileg választott szállítmányozó szolgáltatását, de választhatsz eltérő visszaküldési módot is.

A visszaküldendő csomagba kérjük, tedd be a kitöltött elállási nyilatkozatot is, melyet innen töltthesz le: https://www.pakkolj.hu/custom/pakkolj/image/data/Elallasi_nyilatkozat_minta.pdf

a) Ha GLS-sel rendeltél

A GLS SRS (ShopReturnService) szolgáltatása révén GLS Csomagautomatán vagy GLS Csomagponton keresztül küldheted vissza a terméket.

Ehhez a küldeményedben találsz egy előre nyomtatott SRS címkét. Ezt kell ráragasztanod a csomagra, majd elvinned egy általad választott csomagpontra vagy csomagautomatába.

Ha az SRS címke elveszett vagy a vonalkódja sérült, kérjük, jelezd nekünk, mert a sérült címke nem használható.

b) Ha FOXPOST-tal rendeltél

Ebben az esetben arra a nyitókódra lesz szükséged, amelyet a csomag átvételéhez kaptál SMS-ben vagy Viber üzenetben.

Fontos! A kód az eredeti csomag átvételétől számítva csak 14 napig érvényes, ennek lejárta után nincs lehetőség automatán keresztül történő visszaküldésre, mivel a Foxpost nem generál új kódot ilyen művelethez.

Érvényes kód esetén az alábbi a visszaküldés menete:

Keress fel egy tetszőleges FOXPOST automatát!

Az érintőképernyőn válaszd ki a „Csomagvisszaküldés” opciót. Írd be a nyitókódot, amellyel a csomagodat eredetileg átvetted.

Az ezután kinyíló rekeszbe tedd be a csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját.

A csomagot nem szükséges a hagyományos módon megcímezni, a nyitókód elegendő.

Ha az automata nem fogadja el a kódot, lehetséges, hogy lejárt.

Ebben az esetben a FOXPOST ügyfélszolgálata tud segíteni, akiket célszerű még ott, az automatánál felhívni az alábbi számon:
06-1-999-0-369

 

c) Ha Packetával rendeltél

Első lépésként jelezned kell felénk elállási szándékodat, mivel a visszaküldéshez kapnod kell tőlünk egy egyedi azonosító (ID) kódot.

Ezt emailben küldi el neked a Packeta rendszere. Elegendő a kódot ráírni a visszaküldendő csomagra, további címzés nem szükséges.

Bármelyik Packeta átvevőponton leadható a visszaküldeni kívánt csomag, azonban Z-Box csomagautomatán keresztül a visszaküldés technikai okokból nem lehetséges. 

Minden esetben értesítést küldünk, ha megkaptuk a visszaküldött terméket és meggyőződtünk annak állapotáról.


3. Visszatérítés

3.1. Mivel a visszaküldés mindenkori költsége, mely 1000 Ft, Vásárlót terheli, GLS SRS szolgáltatás és Packetás visszaküldés esetén webáruházunk a visszaküldött termék vételárából levonja a visszaküldés költségét, és az ezzel csökkentett vételárat, valamint az eredetileg megfizetett szállítási díjat téríti vissza. 

A Foxpost csomagautomatán keresztül történő visszaküldés esetén nem kerül levonásra visszaküldési díj, mivel azt a Foxpost beszedi Vásárlótól a visszáru feladásakor.

3.2. A termék vételára visszatérítésének feltétele, hogy a visszaküldött termék(ek) hibátlan állapotban, minden tartozékukkal együtt, lehetőleg eredeti csomagolásukban érkezzenek vissza, és egyszeri kipróbáláson túl még ne vegyék őket használatba. 

3.3. Ha ugyanabban a megrendelésben több termék is szerepelt, akkor csak annak a terméknek a visszaküldés költségével csökkentett vételárát térítjük vissza a 3.1 pont szerint, amely visszaküldésre került, a szállítási költséget nem.

3.4. Ha a visszaküldött terméken olyan hiba, kosz vagy sérülés látható, amely egyértelműen rendszeres használatból ered, tehát nem gyártási hiba az oka, akkor webáruházunk felajánlhatja a hibával csökkentett összeg visszatérítését, de erre nem kötelezhető.

3.5. A visszatérítés preferált módja a banki átutalás.

 

Köszönjük, hogy figyelembe veszed a fentieket!

Pakkolj.hu webáruház

2023. február 1.