Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
10.000 Ft felett ingyen szállítás Packetával és FOXPOSTTAL 10.000 Ft felett ingyen szállítás Packetával és FOXPOSTTAL

Visszaküldési és visszatérítési információk

1. Szabályos elállás, visszatérítés 

A hatályos jogszabályoknak és az ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően a csomag átvételétől számítva 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, és küldheted vissza a vásárolt terméke(ke)t. 

A visszaküldés szabályos elállás esetén ingyenes.

Figyelem! Megrendelésed leadásakor tudomásul veszed és elfogadod, hogy nemcsak fizetési, de átvételi kötelezettséged is keletkezik. A csomag átvétele után merül fel szabályos, 14 napon belüli elállás és ingyenes visszaküldés.

Azonban a csomag átvételének előzetes értesítés nélküli megtagadása nem minősül szabályos elállásnak! Ez esetben webáruházunknak kára keletkezik, mivel a visszaszállítás díját a szállítmányozó részünkre kiszámlázza. Mivel nem történik szabályos elállás, a visszaszállítás költségét webáruházunk kárának megtérítéseként jogosult kiszámlázni a csomagot át nem vevő vásárló részére.

Kérjük, elállási szándékodat mindenképpen jelezd nekünk e-mailben, mielőtt a visszárut feladnád, hiszen a visszaküldéssel kapcsolatban szükség lehet egyeztetésre.

Amennyiben a visszaküldeni kívánt termék(ek) hibátlan állapotban, minden tartozékukkal együtt, lehetőleg eredeti csomagolásukban érkeznek vissza, és egyszeri kipróbáláson túl még láthatóan nem vették őket használatba, visszatérítjük számodra a termék árát és a szállítási díjat, amennyiben a rendelésed nem tartalmazott további termékeket.

Ha ugyanabban a megrendelésben több termék is szerepelt, akkor csak annak a terméknek az árát térítjük vissza, amelyet visszaküldesz,
a szállítási költséget nem.

A visszatérítés preferált módja a banki átutalás.

A 14 nap letelte után az indoklás nélküli elállásra és a visszatérítés igénylésére már nincs lehetőséged. 

Kivétel ez alól, ha minden gondosságunk ellenére gyártási hibás terméket kaptál. A jogszabályok értelmében ilyen esetben megilletnek szavatossági jogok, és 14 napon túl is érvényesítheted őket.

Ha a visszaküldött terméken olyan hiba, kosz vagy sérülés látható, amely egyértelműen rendszeres használatból ered, tehát nem gyártási hiba az oka, akkor webáruházunk nem köteles visszatéríteni a termék teljes árát, illetve adott esetben a számla végösszegét.

Ebben az esetben webáruházunk felajánlhatja a hibával csökkentett összeg visszatérítését.
 

2. Visszaküldés módjai

a) Ha GLS-sel rendeltél

A GLS SRS (ShopReturnService) szolgáltatása révén GLS Csomagautomatán vagy GLS Csomagponton keresztül küldheted vissza nekünk a terméket.

Ehhez a küldeményedben találsz egy előre nyomtatott SRS címkét. Ezt kell ráragasztanod a csomagra, majd elvinned egy általad választott csomagpontra vagy csomagautomatába.

Ha az SRS címke elveszett vagy a vonalkódja sérült, kérjük, jelezd nekünk. A sérült címke nem használható.

SRS címke hiányában is van mód a visszaküldésre, de kevésbé rugalmas és kényelmes, mint a csomagponti leadás neked megfelelő időpontban.
 

b) Ha FOXPOST-tal rendeltél

Keresd meg SMS-eid vagy Viber – üzeneteid között azt a nyitókódot, amelyet a csomag átvételéhez kaptál!

Fontos! A kód az eredeti csomag átvételétől számítva csak 14 napig érvényes, ennek lejárta után nincs lehetőség automatán keresztül történő visszaküldésre, mivel a Foxpost nem generál új kódot ilyen művelethez.

Ha úgy látod, hogy lejárt a kódod, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, és keresünk más megoldást.

Sétálj el bármelyik FOXPOST automatához.

Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be a nyitókódot, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd be a csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját.

A csomagot nem szükséges a hagyományos módon megcímezned, a nyitókód azonosít.

Ha az automata nem fogadja el a kódodat, lehetséges, hogy lejárt. Ebben az esetben a FOXPOST ügyfélszolgálata tud segíteni, akiket célszerű még ott, az automatánál felhívnod az alábbi számon: 06-1-999-0-369

Ők azonnal elmagyarázzák, mi a teendőd a sikeres visszaküldéshez.
 

c) Ha Packetával rendeltél

Első lépésként kérjük, jelezd felénk elállási szándékodat, mivel a visszaküldéshez kapnod kell tőlünk egy egyedi azonosító (ID) kódot.

Ezt emailben küldjük el neked, hogy biztosan ne keveredjen el. A kódot kell ráírnod a visszaküldendő csomagra, további címzés nem szükséges.

Bármelyik átvevőponton leadhatod a visszaküldeni kívánt csomagot, amelyik számodra a legkényelmesebb.

Minden esetben értesítünk, ha megkaptuk a visszaküldött terméket és meggyőződtünk az állapotáról.

Kérjük, visszaküldéshez is úgy csomagold be a terméket, hogy az védve legyen, és ne sérülhessen meg a szállítás során!

Együttműködésedet köszönjük!

Pakkolj.hu webáruház

2022. december 20.