Részletes tájékoztatásért kérjük, olvasd el webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit ezen a linken: https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5
Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatónk itt érhető el: https://pakkolj.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44
1. Hogyan vásárolhatok a webáruházban?
A webáruházban lehetőség van regisztráció nélkül és regisztrációt követően is vásárolni.
2. Milyen fizetési módok érhetőek el?
A webáruházban négyféle fizetési lehetőség közül választhatsz:
a) Banki átutalás előrefizetéssel:
Ebben az esetben a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat.
b) OTP SimplePay online bankkártyás előrefizetés: https://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf
Banki előreutalás és online bankkártyás fizetés esetén 24 óra áll rendelkezésedre a számlád végösszegének kiegyenlítésére, ellenkező esetben a megrendelést kénytelenek vagyunk törölni.
c) Utánvétel készpénzben – Ebben az esetben vásárlásod ellenértékét készpénzben egyenlítheted ki a csomagod átvételekor, amennyiben a csomagot kiszállító, átadó fél erre lehetőséget ad.
d) Utánvétel bankkártyával – Amennyiben a csomagot kiszállító, átadó fél erre lehetőséget ad, a csomag átvételekor bankkártyával is intézheted a kifizetést.
Megjegyzések
a) A Packeta (MPL) átvevőhelyekre kért rendelések esetében az utánvétel lehetőségét nem áll módunkban biztosítani.
b) Utánvétel értékhatár: Utánvételes fizetésre csak a 30.000 (harmincezer) forintot el nem érő összegű, Foxpostos és GLS-sel kért megrendelések esetében van lehetőség.
A 30.000 (harmincezer) forintot elérő és azt meghaladó összegű megrendelések kiegyenlítésére banki előreutalással vagy Simplepay online bankkártyás előrefizetéssel van lehetőség.
c) Amennyiben a megrendelés időpontjában már tudod, hogy csomagodat a megrendeléstől számítva 5 munkanapon túl tudod átvenni, kizárólag előrefizetést választhatsz banki átutalással vagy bankkártyával online Simplepay-en keresztül.
3. Kaptam kuponkódot, hogyan érvényesíthetem?
A kuponkódot a Kosár vagy a Pénztár oldalon erre kijelölt rubrikába kell beírnod.
A kupont kizárólag a megrendelés elküldése előtt használhatod fel. Utólag nem áll módunkban érvényesíteni az általa nyújtott kedvezményt.
4. Kapok visszaigazolást a megrendelésemről?
Igen, sikeres megrendelés esetén visszaigazoló e-mailt küldünk a Vásárló által megadott e-mail címre. Ha nem kapsz tőlünk ilyen levelet, kérjük, ellenőrizd a Promóciók és a Spam mappákat, valamint a megrendelés során megadott e-mail címed helyességét.
5. Hogyan kapom meg a rendeléshez tartozó számlát?
A környezet védelme érdekében csak elektronikus formában küldünk számlát, a Vásárló által megadott e-mail címre.
6. Kapok a megrendelt termékhez használati útmutatót?
Igen. A 2021. július 16 - i kormányzati rendelkezésnek megfelelően a megrendelésedet visszaigazoló e-mailben találsz egy linket, melyre kattintva letöltheted pdf dokumentumként a Használati és kezelési útmutatót.
7. Milyen szállítási módokat vehetek igénybe?
a) GLS házhozszállítás, csomagautomaták, csomagpontok
Ha házhozszállítást választasz, a küldeményeket a GLS futárszolgálat munkatársai juttatják el az általad megadott címre.
Kérjük, olyan címet adj meg, ahol munkanapokon 08.00 - 17.00 óra között, ezen belül pedig a GLS által előzetesen megjelölt szállítási időpontban te vagy egy megbízottad át tudja venni a csomagot.
A GLS két egymást követő munkanapon próbálja meg a kézbesítést. Ha sikertelen, a csomagot visszaszállítják webáruházunkba.
Ha rugalmasabb átvételt szeretnél, egy általad kiválasztott GLS Csomagpontra vagy csomagautomatába is kérheted a kézbesítést.
b) FOXPOST csomagautomaták
A FOXPOST csomagautomaták használatáról itt tudsz tájékozódni: https://foxpost.hu/
c) Packeta (MPL) átvevőpontok, csomagautomaták
A számodra legkényelmesebb Packeta (MPL) átvevőhelyet a vásárlási folyamat során, térképes keresővel választhatod ki. Ha fizikai boltot vagy PostaPontot választasz, az adott átvevőhely, illetve posta saját nyitvatartási idejében érkezhetsz a csomagodért. A kültéri Z-Box és MPL automaták általában nonstop elérhetőek.
Kiegészítő információ: Ha a csomag kiszállítása, átvétele meghiúsul, de szeretnéd kérni a benne lévő termék(ek)et, új megrendelést szükséges leadnod rájuk. Az át nem vett csomagokat újra kiküldeni, illetve a bennük lévő termékeket fenntartani nem áll módunkban.
8. Mennyibe kerül a szállítás?
GLS Házhozszállítás, |
Packeta (MPL) |
FOXPOST |
|
15.000 Ft alatt |
1690 Ft |
1480 Ft |
1140 Ft |
15.000 Ft felett |
INGYENES |
INGYENES |
INGYENES |
Utánvét kezelési díja |
+483 Ft |
- |
+190 Ft |
9. Mikor juthatok hozzá a megrendelt termékekhez?
Ha semmilyen, a szállítást akadályozó külső körülmény (időjárási jelenség, egyéb vis maior állapot) nem áll fenn, a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül veheted kézhez csomagodat, Magyarország területén belül.
Ha kíváncsi vagy rá, hol jár a csomagod, az alábbi linkeken ellenőrizheted a csomagszám megadása után:
GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Packeta (MPL): tracking.packeta.com
FOXPOST: https://foxpost.hu/csomagatvetel
Ha GLS Csomagponton vagy a Packeta (MPL) átvevőhelyein szeretnéd átvenni küldeményedet, akkor az átvevőpontok saját nyitvatartási idején belül teheted ezt meg.
A FOXPOST és a Packeta (MPL) csomagautomaták esetében a tőlük érkező SMS és email tartalmazza az átvétel legkésőbbi időpontját.
Fontos! Ha okostelefont használsz, és telepítve van rajta a Viber alkalmazás, akkor a FOXPOST az automata nyitókódját Viber üzenetben küldi el.
10. Mikor vehetem át a csomagomat?
Házhozszállítás esetén a GLS a csomagokat munkanapokon 08.00 – 17.00 között szállítja ki, amiről előzetesen értesíti a címzettet.
Ezt követően még lehetőséged van módosítani a szállítási címet, illetve a kiszállítás idejét, melynek módját a GLS által küldött értesítés tartalmazza.
A FOXPOST és a Packeta (MPL) is értesítést küld emailben / sms-ben / Viber-en, hogy milyen dátumig és hol veheted át a csomagodat.
A beltéri csomagautomaták, a Packeta (MPL) átvevőhelyek és posták egyedi nyitvatartási idővel rendelkeznek, erről kérjük, tájékozódj a FOXPOST (https://foxpost.hu/csomagatvetel) vagy a Packeta (MPL) (https://www.packeta.hu/atvevohelyek) oldalán.
11. Elállhatok-e a megrendelésemtől?
A jogszabályoknak megfelelően a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a megrendeléstől, melyet e-mailben, telefonon vagy postai úton tehetsz meg.
14 nap letelte után elvész ez a jogosultságod.
Elállási szándékodat kérjük, mindig jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon, mielőtt a visszárut feladnád.
E-mailben történő elállás: Küldj levelet a webshop@pakkolj.hu címre, és írd bele az elállás tényét, a megrendelés számát, valamint a visszaküldeni kívánt termék nevét.
Telefonon: hívj minket a 06 30 743 90 54-es számon.
Postai úton: Ajánlott levélben a 1126 Budapest, Böszörményi út 5/a címre.
Kérjük, hogy nyomtasd és értelemszerűen töltsd ki az alábbi linken elérhető Elállási Nyilatkozat mintát: https://pakkolj.hu/custom/pakkolj/image/data/El%C3%A1ll%C3%A1si%20nyilatkozat%20minta.pdf
Ezután tedd a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.
FONTOS! A csomag előzetes értesítés nélküli átvételének megtagadása nem minősül elállásnak, így nem vonatkoznak rá az elállás gyakorlásának jogai, szabályai.
A jogszabályok és ÁSZF-ünk értelmében a csomag át nem vétele Vásárló részéről szerződésszegésnek, károkozásnak, megtévesztésnek minősül, mivel a Vásárló ez esetben nem teljesíti a megrendelés leadásakor vállalt fizetési és csomagátvételi kötelezettségét, valamint nem küldi meg a szabályos elállási nyilatkozatot, a csomag visszaszállítása miatt pedig webáruházunknak anyagi kárt okoz.
Webáruházunk a jogszabályok értelmében jogosult ebben az esetben Vásárlótól követelni minden keletkezett kárának megtérítését.
12. Hogyan küldhetem vissza a terméket?
Attól függően, hogy 14 napon belül vagy azon túl (hibás termék esetén) küldöd vissza a terméket, az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésedre.
a) Ha GLS-sel rendeltél
A GLS SRS (ShopReturnService) szolgáltatása révén GLS Csomagautomatán vagy GLS Csomagponton keresztül küldheted vissza nekünk a terméket.
Ehhez a küldeményedben találsz egy előre nyomtatott SRS címkét. Ezt kell ráragasztanod a csomagra, majd elvinned egy általad választott csomagpontra vagy csomagautomatába.
Ha az SRS címke hiányzik, vagy a vonalkódja sérült, kérjük, jelezd nekünk. A sérült címke nem használható.
b) Ha FOXPOST-tal rendeltél
Ha Foxpost automatába kérted a kiszállítást, csak az átvételtől számított 14 napig használhatod ezt a visszaküldési módot.
Ehhez ugyanazt a nyitókódot kell használnod, amelyet a csomag átvételéhez kaptál. A kód csak az eredeti csomag átvételétől számított 14 napig érvényes!
Sétálj el bármelyik FOXPOST automatához.
Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be a nyitókódot, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd be a csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját.
A csomagot nem szükséges a hagyományos módon megcímezned, a nyitókód azonosít.
Ha az automata nem fogadja el a kódodat, lehetséges, hogy lejárt. Ebben az esetben a FOXPOST ügyfélszolgálata tud segíteni, akiket célszerű még ott, az automatánál felhívnod az alábbi számon: 06-1-999-0-369
c) Ha Packetával (MPL) rendeltél
Első lépésként kérjük, jelezd felénk elállási szándékodat, mivel a visszaküldéshez kapnod kell tőlünk egy egyedi azonosító (ID) kódot.
Ezt emailben küldjük el neked. A kódot kell ráírnod a visszaküldendő csomagra, további címzés nem szükséges.
Bármelyik Packeta átvevőponton leadhatod a visszaküldeni kívánt csomagot, amelyik számodra a legkényelmesebb.
Z-Box csomagautomatákon keresztül nem lehetséges a visszaküldés.
Kérjük, visszaküldéshez is úgy csomagold be a terméket, hogy az védve legyen, és ne sérülhessen meg a szállítás során.
Minden esetben értesítünk, ha megkaptuk a visszaküldött terméket és meggyőződtünk az állapotáról.
13. Van költségem a visszaküldéssel kapcsolatban?
Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) értelmében szabályos elállás esetén a visszaküldés ingyenes, a visszáru feladásakor sem keletkezik költséged.
Foxpost csomagautomatán keresztül történő visszaküldésnél ugyanakkor a Foxpost a visszáru feladásakor beszedi a visszaküldés díját (990 Ft), amelyet webáruházunk utólag visszatérít Vásárló részére.
A megrendelés leadásával elfogadod az ÁSZF-ben foglaltakat, így az elállás és visszatérítés szabályait is.
14. Visszakapom-e a vásárlásom összegét, ha elállok a megrendeléstől?
Amennyiben a visszaküldeni kívánt termék(ek) hibátlan állapotban, címkéjükkel, tartozékaikkal, lehetőleg eredeti csomagolásukban érkeznek vissza, és egyszeri felpróbáláson kívül még nem vették őket használatba, a 12. pontban leírtak szerint visszatérítjük számodra a termék(ek) teljes vételárát és a szállítási díjat.
Ha a visszaküldött termékről levágták a címkét, hiányzik a csomagolása, és/vagy olyan hiba, kosz vagy sérülés látható rajta, amely egyértelműen többszöri használatból ered, tehát láthatólag nem gyártási hiba, akkor webáruházunk nem köteles visszatéríteni a termék teljes vételárát, hanem felajánlhatja helyette a sérülés mértékének megfelelő, csökkentett összegű visszatérítést. Az erre vonatkozó döntés jogát webáruházunk fenntartja.
Ha ugyanabban a megrendelésben több termék is szerepelt, de nem küldöd vissza mindet, akkor csak annak a termék(ek)nek az árát térítjük vissza, amelyet visszaküldesz, a szállítási költséget nem.
A visszatérítés preferált módja a banki átutalás.
15. Mikor kaphatom vissza a kifizetett összeget, ha elállok a megrendeléstől?
A kifizetett összeget attól a naptól számítva 14 napon belül fizetjük vissza, hogy a visszáru megérkezett hozzánk, és meggyőződtünk annak állapotáról a 14. pontban leírtak szerint.
16. Mit tegyek, ha hibás vagy más árut kaptam?
Reklamációdat kérjük, írásban tedd meg a webshop@pakkolj.hu e-mail címen. Írd le pontosan, milyen hibát/eltérést tapasztaltál, és csatolj fotót is, melyen jól látható a hiba/eltérés. Reklamációdat a jogszabályoknak megfelelően kivizsgáljuk, és felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a kompenzáció lehetséges módjait.
Az erre vonatkozó bővebb tájékoztatást Általános Felhasználási Feltételeink tartalmazzák:
https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5
17. Ha kérdésem van, kinek tehetem fel?
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 09.00 – 17.00 között áll rendelkezésedre a 06 30 743 90 54-es telefonszámon, e-mailben pedig a webshop@pakkolj.hu címen. Ünnepi időszakokban nyitvatartásunk ettől eltérhet.
Köszönjük, hogy megtisztelsz bennünket bizalmaddal és nálunk vásárolsz!
Frissítve: 2024. március 28.