Részletes tájékoztatásért kérjük, olvasd el webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit ezen a linken: https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5
Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatónk itt érhető el: https://pakkolj.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44
1. Hogyan vásárolhatok a webáruházban?
A webáruházban lehetőség van regisztráció nélkül és regisztrációt követően is vásárolni.
2. Milyen fizetési módok érhetőek el?
A webáruházban négyféle fizetési lehetőség közül választhatsz:
a) Banki átutalás (előrefizetés):
Ebben az esetben a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat.
b) OTP SimplePay online bankkártyás fizetés: https://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf
Felhívjuk figyelmed, hogy banki előreutalás és online bankkártyás fizetés esetén 24 óra áll rendelkezésedre a számlád végösszegének kiegyenlítésére, ellenkező esetben a megrendelést kénytelenek vagyunk törölni.
c) Utánvét készpénzben – Ebben az esetben vásárlásod ellenértékét készpénzben egyenlítheted ki a csomagod átvételekor. Erre lehetőséged van személyes átvétel esetén, illetve a GLS futárszolgálat munkatársánál is.
d) Utánvét bankkártyával – A futárszolgálat munkatársánál, a FOXPOST csomagautomatáknál, a Packeta átvevőhelyein, illetve a GLS Csomagpontokon a rendelkezésre álló terminálon keresztül bankkártyával is intézheted a kifizetést.
Figyelem! A Packeta Z-Box csomagautomatáinál technikailag nincs lehetőség utánvétes fizetésre! Ha Z-Boxba kérnéd a kiszállítást, előreutalással vagy Simplepay-jel előre fizetheted ki számlát végösszegét.
Amennyiben a megrendelés időpontjában már tudod, hogy nem áll módodban átvenni a csomagot a megrendeléstől számítva 5 munkanapon belül, kizárólag előrefizetést választhatsz banki átutalással vagy bankkártyával online Simplepay-en keresztül.
Utánvétes fizetést webáruházunk nem tud elfogadni a fent részletezett esetben.
3. Kaptam kuponkódot, hogyan érvényesíthetem?
A kuponkódot kizárólag a megrendelés elküldése előtt használhatod fel. Utólag nem áll módunkban érvényesíteni a kupon által nyújtott kedvezményt.
A kuponokat csak teljes árú termékek vásárlása esetén lehet felhasználni, más kedvezményekkel nem vonható össze.
4. Kapok visszaigazolást a megrendelésemről?
Igen, sikeres megrendelés esetén visszaigazoló e-mailt küldünk a Vásárló által megadott e-mail címre.
5. Hogyan kapom meg a rendeléshez tartozó számlát?
A környezet védelme érdekében csak elektronikus formában küldünk számlát, a Vásárló által megadott e-mail címre.
6. Kapok a megrendelt termékhez használati útmutatót?
Igen. A 2021. július 16 - i kormányzati rendelkezésnek megfelelően a megrendelésedet visszaigazoló e-mailben találsz egy linket, melyre kattintva letöltheted pdf dokumentumként a Használati és kezelési útmutatót.
7. Milyen szállítási módokat vehetek igénybe?
a) GLS futárszolgálat
Ha házhozszállítást választasz, a küldeményeket a GLS futárszolgálat munkatársai juttatják el az általad megadott címre.
Kérjük, olyan címet adj meg, ahol munkanapokon 08.00 - 17.00 óra között te vagy egy megbízottad át tudja venni a csomagot.
A GLS két egymást követő munkanapon próbálja meg a kézbesítést. Ha sikertelen, a csomagot visszaszállítják webáruházunkba újabb értesítés nélkül.
Ha időpont tekintetében rugalmasabb, személyes átvételt szeretnél, egy általad megjelölt GLS Csomagpontra is kérheted a kézbesítést.
b) FOXPOST csomagautomaták
A FOXPOST csomagautomaták használatáról itt tudsz tájékozódni: https://foxpost.hu/
c) Packeta átvevőpontok, Z-Box automaták
A számodra legkényelmesebb átvevőhelyet a vásárlási folyamat során, térképes keresővel választhatod ki. Ha fizikai boltot választasz, az adott átvevőhely saját nyitvatartási idejében érkezhetsz a csomagodért. A kültéri Z-Box automaták általában nonstop elérhetőek.
8. Mennyibe kerül a szállítás?
Házhozszállítás |
GLS Csomagpontok (személyes átvétel) |
Packeta átvevőpontok (személyes átvétel utánvéttel) |
FOXPOST csomagautomaták |
|
15.000 Ft alatt |
1890 Ft |
1890 Ft |
10.000 Ft felett INGYENES |
10.000 Ft felett INGYENES |
15.000 Ft felett |
INGYENES |
INGYENES |
INGYENES |
INGYENES |
GLS utánvét díj |
+483 Ft |
+483 Ft |
̶ |
̶ |
10.000 Ft alatt |
1890 Ft |
1890 Ft |
1480 Ft |
950 Ft |
10.000 Ft felett |
1890 Ft |
1890 Ft |
INGYENES |
INGYENES |
FOXPOST utánvét díj | - | - | - | +190 Ft |
9. Mikor juthatok hozzá a megrendelt termékekhez?
Ha semmilyen, a szállítást akadályozó külső körülmény (időjárási jelenség, egyéb vis maior állapot) nem áll fenn, a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül veheted kézhez csomagodat, Magyarország területén belül.
Ha kíváncsi vagy rá, hol jár a csomagod, a GLS, a FOXPOST és a Packeta rendszerén belül egyaránt ellenőrizheted, a kapott csomagszám megadása után:
GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Packeta: tracking.packeta.com
FOXPOST: https://foxpost.hu/csomagatvetel
Ha GLS Csomagponton vagy a Packeta átvevőhelyein szeretnéd átvenni küldeményedet, akkor az átvevőpontok saját nyitvatartási idején belül teheted ezt meg.
A FOXPOST és Packeta Z-BOX csomagautomaták esetében a tőlük érkező SMS és email tartalmazza az átvétel legkésőbbi időpontját.
Fontos! Ha okostelefont használsz, és telepítve van rajta a Viber alkalmazás, akkor a FOXPOST az automata nyitókódját Viber üzenetben küldi el.
10. Mikor vehetem át a csomagomat?
A GLS a csomagokat munkanapokon 08.00 – 17.00 között szállítja ki, amiről előzetesen értesíti a címzettet.
Ezt követően még lehetőséged van módosítani a szállítási címet, illetve a kiszállítás idejét, melynek módját a GLS által küldött értesítés tartalmazza.
A FOXPOST és a Packeta is értesítést küld emailben / sms-ben / Viber-en, hogy milyen dátumig és hol veheted át a csomagodat.
A beltéri csomagautomaták és a Packeta átvevőhelyek egyedi nyitvatartási idővel rendelkeznek, erről kérjük, tájékozódj a FOXPOST (https://foxpost.hu/csomagatvetel) vagy a Packeta (https://www.packeta.hu/atvevohelyek) oldalán.
11. Elállhatok-e a megrendelésemtől?
A jogszabályoknak megfelelően a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a megrendeléstől, melyet e-mailben, telefonon vagy postai úton tehetsz meg.
Felhívjuk figyelmed, hogy a 14 nap letelte után elvész ez a jogosultságod.
Elállási szándékodat kérjük, mindig jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon, mielőtt a visszárut feladnád.
E-mailben történő elállás: Küldj levelet a webshop@pakkolj.hu címre, és írd bele az elállás tényét, a megrendelés számát, valamint a visszaküldeni kívánt termék nevét.
Telefonon: hívj minket a 06 30 743 90 54-es számon.
Postai úton: Kérünk, hogy ez esetben töltsd le és nyomtasd ki az alábbi linkről az Elállási Nyilatkozat mintát: https://pakkolj.hu/custom/pakkolj/image/data/El%C3%A1ll%C3%A1si%20nyilatkozat%20minta.pdf
Töltsd ki értelemszerűen, majd írd alá, és tedd a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.
FONTOS! A csomag előzetes értesítés nélküli átvételének megtagadása nem minősül elállásnak, így nem vonatkoznak rá az elállás gyakorlásának szabályai.
A jogszabályok és ÁSZF-ünk értelmében a csomag át nem vétele Vásárló részéről szerződésszegésnek, károkozásnak, megtévesztésnek minősül, mivel a Vásárló ez esetben nem teljesíti a megrendelés leadásakor vállalt fizetési és csomagátvételi kötelezettségét, valamint nem küldi meg a szabályos elállási nyilatkozatot, a csomag visszaszállítása miatt pedig webáruházunknak anyagi kárt okoz.
Webáruházunk a jogszabályok értelmében jogosult ebben az esetben Vásárlótól követelni minden keletkezett kárának megtérítését.
12. Hogyan küldhetem vissza a terméket?
Használhatod az eredetileg választott szállítmányozó visszaküldési szolgáltatását, vagy választhatsz másik szolgáltatót.
a) Ha GLS-sel rendeltél
A GLS SRS (ShopReturnService) szolgáltatása révén GLS Csomagautomatán vagy GLS Csomagponton keresztül küldheted vissza nekünk a terméket.
Ehhez a küldeményedben találsz egy előre nyomtatott SRS címkét. Ezt kell ráragasztanod a csomagra, majd elvinned egy általad választott csomagpontra vagy csomagautomatába.
Ha az SRS címke elveszett vagy a vonalkódja sérült, kérjük, jelezd nekünk. A sérült címke nem használható.
b) Ha FOXPOST-tal rendeltél
Keresd meg SMS-eid vagy Viber – üzeneteid között azt a nyitókódot, amelyet a csomag átvételéhez kaptál!
Figyelem! A kód csak az eredeti csomag átvételétől számított 14 napig érvényes!
Érvényes kód esetén az alábbi a teendő.
Sétálj el bármelyik FOXPOST automatához.
Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be a nyitókódot, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd be a csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját.
A csomagot nem szükséges a hagyományos módon megcímezned, a nyitókód azonosít.
Ha az automata nem fogadja el a kódodat, lehetséges, hogy lejárt. Ebben az esetben a FOXPOST ügyfélszolgálata tud segíteni, akiket célszerű még ott, az automatánál felhívnod az alábbi számon: 06-1-999-0-369
Ők azonnal elmagyarázzák, mi a teendőd a sikeres visszaküldéshez.
c) Ha Packetával rendeltél
Első lépésként kérjük, jelezd felénk elállási szándékodat, mivel a visszaküldéshez kapnod kell tőlünk egy egyedi azonosító (ID) kódot.
Ezt emailben küldjük el neked, hogy biztosan ne keveredjen el. A kódot kell ráírnod a visszaküldendő csomagra, további címzés nem szükséges.
Bármelyik átvevőponton leadhatod a visszaküldeni kívánt csomagot, amelyik számodra a legkényelmesebb. Z-Box csomagautomatákon keresztül nem lehetséges a visszaküldés.
Minden esetben értesítünk, ha megkaptuk a visszaküldött terméket és meggyőződtünk az állapotáról.
Kérjük, visszaküldéshez is úgy csomagold be a terméket, hogy az védve legyen, és ne sérülhessen meg a szállítás során.
13. Van költségem a visszaküldéssel kapcsolatban?
Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) értelmében elállás esetén a visszaküldés költsége, mely 1000 (egyezer) Forint, a vásárlót terheli.
Ezt a költséget a visszatérítés során GLS SRS szolgáltatás és Packeta használata esetén levonjuk az elállással érintett termék vételárából, és a visszaküldés költségével csökkentett árat fizetjük vissza.
Foxpost csomagautomatán keresztül történő visszaküldésnél a Foxpost a visszáru feladásakor beszedi Vásárlótól a visszaküldés díját, amelyet webáruházunk már nem terhel rá a Vásárlóra.
A megrendelés leadásával elfogadod az ÁSZF-ben foglaltakat, így az elállás és visszatérítés módját is.
14. Visszakapom-e a vásárlásom összegét, ha elállok a megrendeléstől?
Amennyiben a visszaküldeni kívánt termék(ek) hibátlan állapotban, tartozékaikkal, lehetőleg eredeti csomagolásukban érkeznek vissza, és még nem vették őket használatba, a 12. pontban leírtak szerint visszatérítjük számodra a termék visszaküldés díjával csökkentett vételárát és a szállítási díjat, amennyiben a rendelésed nem tartalmazott további termékeket.
Ha ugyanabban a megrendelésben több termék is szerepelt, akkor csak annak a terméknek a visszaküldés díjával csökkentett árát térítjük vissza, amelyet visszaküldesz, a szállítási költséget nem.
A visszatérítés preferált módja a banki átutalás.
Ha a visszaküldött terméken olyan hiba, kosz vagy sérülés látható, amely egyértelműen használatból ered, tehát nem gyártási hiba, akkor webáruházunk nem köteles visszatéríteni a termék árát, illetve adott esetben a számla végösszegét.
15. Mikor kaphatom vissza a kifizetett összeget, ha elállok a megrendeléstől?
A kifizetett összeget attól a naptól számítva 14 napon belül fizetjük vissza, hogy a visszáru megérkezett hozzánk, és meggyőződtünk annak sértetlen, hibátlan állapotáról.
16. Mit tegyek, ha hibás vagy más árut kaptam?
Reklamációdat kérjük, írásban tedd meg a webshop@pakkolj.hu e-mail címen. Írd le pontosan, milyen hibát/eltérést tapasztaltál,
és csatolj egy fotót is, melyen jól látható a hiba/eltérés. Reklamációdat a jogszabályoknak megfelelően kivizsgáljuk, és felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a kompenzáció lehetséges módjait.
Az erre vonatkozó bővebb tájékoztatást Általános Felhasználási Feltételeink tartalmazzák:
https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5
17. Ha kérdésem van, kinek tehetem fel?
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 09.00 – 17.00 között áll rendelkezésedre a 06 30 743 90 54-es telefonszámon, e-mailben pedig a webshop@pakkolj.hu címen. Ünnepi időszakokban nyitvatartásunk ettől eltérhet.
Köszönjük, hogy megtisztelsz bennünket bizalmaddal és nálunk vásárolsz!
Frissítve: 2023. augusztus 16.