Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
10.000 Ft felett ingyen szállítás Packetával és FOXPOSTTAL 10.000 Ft felett ingyen szállítás Packetával és FOXPOSTTAL

Vásárlási információk

Részletes tájékoztatásért kérjük, olvasd el webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit ezen a linken: https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5

Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatónk itt érhető el: https://pakkolj.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44


1. Hogyan vásárolhatok a pakkolj.hu táska webáruházban?


A webáruházban lehetőség van regisztráció nélkül és regisztrációt követően is vásárolni.


2. Milyen fizetési módok érhetőek el a pakkolj.hu táska webáruházban?

A webáruházban négyféle fizetési lehetőség közül választhatsz:

a) Banki átutalás (előrefizetés): 
Ebben az esetben a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat.

b) OTP SimplePay online bankkártyás fizetés: https://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf

Felhívjuk figyelmed, hogy banki előreutalás és online bankkártyás fizetés esetén 2 (kettő) munkanap áll rendelkezésedre a számlád végösszegének kiegyenlítésére, ellenkező esetben a megrendelést kénytelenek vagyunk törölni. Köszönjük megértésed!

c) Utánvét készpénzben – Ebben az esetben vásárlásod ellenértékét készpénzben egyenlítheted ki a csomagod átvételekor. Erre lehetőséged van személyes átvétel esetén, illetve a GLS futárszolgálat munkatársánál is. 

Packeta átvételi pontokon főként készpénzes fizetésre van lehetőséged. 

d) Utánvét bankkártyával – A futárszolgálat munkatársánál, a FOXPOST csomagautomatáknál, illetve a GLS Csomagpontokon a rendelkezésre álló terminálon keresztül bankkártyával is intézheted a kifizetést. 

3. Kapok visszaigazolást a megrendelésemről?

Igen, sikeres megrendelés esetén visszaigazoló e-mailt küldünk a Vásárló által megadott e-mail címre.

4. Hogyan kapom meg a rendeléshez tartozó számlát?

A környezet védelme érdekében csak a Vásárló által megadott e-mail címre küldünk számlát, elektronikus formában. 

5. Kapok a megrendelt termékhez használati útmutatót?

Igen. A 2021. július 16 - i kormányzati rendelkezésnek megfelelően a megrendelésedet visszaigazoló e-mailben találsz egy linket, melyre kattintva letöltheted pdf dokumentumként a Használati és kezelési útmutatót. 


6. Milyen szállítási módokat vehetek igénybe?

Ha házhozszállítást választasz, a küldeményeket a GLS futárszolgálat munkatársai juttatják el az általad megadott szállítási címre.

Kérjük, olyan címet adj meg, ahol munkanapokon 08.00 - 17.00 óra között át tudod venni a csomagot.

Ha időpont tekintetében rugalmasabb, személyes átvételt szeretnél, egy általad megjelölt GLS Csomagpontra, FOXPOST csomagautomatába vagy Packeta átvevőpontra is kérheted a szállítást.

A számodra legkényelmesebb helyet a vásárlási folyamat során, térképes keresővel választhatod ki. Ezen esetekben az adott átvevőhely saját nyitvatartási idejében érkezhetsz a csomagodért. 

A Packeta szolgáltatásának igénybevételéről ezen a linken találsz egy rövid leírást. 

A FOXPOST csomagautomaták használatáról itt tudsz tájékozódni: https://foxpost.hu/


7. Mennyibe kerül a szállítás?

 

Házhozszállítás
GLS - sel

GLS Csomagpontok (személyes átvétel)

Packeta átvevőpontok (személyes átvétel utánvéttel)

FOXPOST csomagautomaták

15.000 Ft alatt

1790 Ft

1790 Ft

̶

̶

15.000 Ft felett

INGYENES

INGYENES

̶

̶

GLS utánvét díj

+483 Ft

+483 Ft

̶

̶

10.000 Ft alatt

̶

̶

990 Ft

950 Ft

10.000 Ft felett

̶

̶

INGYENES

INGYENES

FOXPOST utánvét díj - - - +150 Ft

 

8. Mikor juthatok hozzá a megrendelt termékekhez?

Ha semmilyen, a szállítást akadályozó külső körülmény (időjárási jelenség, egyéb vis maior állapot) nem áll fenn, a megrendeléstől számított 1 – 3 munkanapon belül veheted kézhez csomagodat, Magyarország területén belül.

Ha kíváncsi vagy rá, hol jár a csomagod, a GLS, a FOXPOST és a Packeta rendszerén belül egyaránt ellenőrizheted, a kapott csomagszám megadása után: 

GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Packeta:  tracking.packeta.com

FOXPOST: https://foxpost.hu/csomagatvetel

Ha GLS Csomagponton vagy a Packeta átvevőhelyein szeretnéd átvenni küldeményedet, akkor az átvevőpontok saját nyitvatartási idején belül teheted ezt meg.

A FOXPOST csomagautomaták esetében a tőlük érkező SMS és email tartalmazza az átvétel legkésőbbi időpontját. Általában 3 munkanap áll rendelkezésedre, hogy elhozd küldeményedet az automatából.


9. Mikor várhatom a futár érkezését?

A GLS a csomagokat munkanapokon 08.00 – 17.00 között szállítja ki, amiről előzetesen értesíti a címzettet.

Az előzetes értesítést követően még lehetőséged van módosítani a szállítási címet, illetve a kiszállítás idejét, melynek módját a GLS által küldött értesítés tartalmazza.


10. Elállhatok-e a megrendelésemtől?

Természetesen. A jogszabályoknak megfelelően a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a megrendeléstől, melyet e-mailben vagy postai úton tehetsz meg.

Felhívjuk figyelmed, hogy a 14 nap letelte után elvész ez a jogosultságod.

E-mailben történő elállás: Küldj levelet a webshop@pakkolj.hu címre, és írd bele az elállás tényét, a megrendelés számát, valamint a visszaküldeni kívánt termék nevét.

Postai úton: Kérünk, hogy ez esetben töltsd le és nyomtasd ki az alábbi linkről az Elállási Nyilatkozat mintát: https://pakkolj.hu/custom/pakkolj/image/data/El%C3%A1ll%C3%A1si%20nyilatkozat%20minta.pdf

Töltsd ki értelemszerűen, majd írd alá, és tedd a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.


11. Hogyan küldhetem vissza a terméket?


A terméket saját költségeden, egy általad választott szállítási módot használva juttathatod vissza hozzánk. Egyedi esetekben ettől eltérő megoldás is lehetséges, mely egyeztetést igényel.

Kérjük, az alábbi címre küldd a csomagot:

Pakkolj.hu táska webáruház
Artistech Bt.
1126 Budapest
Böszörményi út 5/a

A terméket mindig dokumentálható módon küldd vissza (például ajánlott küldeményként), mivel csak az így feladott visszárut tudjuk elfogadni.

Amennyiben a Packeta átvevőpontjainak egyikén vetted át küldeményed, erre az átvevőpontra is visszaviheted a csomagot.

Mielőtt ezt megtennéd, kérjük, jelezd felénk, mivel a visszaküldéshez kapnod kell tőlünk egy egyedi azonosító (ID) kódot. Ezt kell ráírnod a visszaküldendő csomagra, illetve megadni az átvevőhely munkatársának.  

FOXPOST csomagautomaták: Sétálj el bármelyik FOXPOST automatához. Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be egyedi nyitókódodat, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd vissza a csomagot, aztán csukd be az automata ajtaját.

12. Visszakapom-e a vásárlásom összegét, ha elállok a megrendeléstől?


Igen, az áru és az eredetileg kifizetett szállítási költség összegét visszafizetjük számodra, DE erre csak abban az esetben van lehetőségünk, ha a termék hibátlan állapotban, sérülés- és foltmentesen, eredeti címkéjével együtt érkezik meg hozzánk.

Ha a termék megrongálódott bármilyen módon, s ezzel lehetetlenné vált további rendeltetésszerű használata, illetve hiányoznak hozzá tartozó kellékek, kiegészítők, a pakkolj.hu webáruháznak nem áll módjában a kifizetett összeg visszatérítése.


13. Mikor kaphatom vissza a kifizetett összeget, ha elállok a megrendeléstől?

A kifizetett összeget attól a naptól számítva 14 napon belül fizetjük vissza, hogy az áru megérkezett hozzánk, és meggyőződtünk annak sértetlen, hibátlan állapotáról.

14. Mi tegyek, ha hibás vagy más árut kaptam?

Reklamációdat kérjük, írásban tedd meg a webshop@pakkolj.hu e-mail címen. Írd le pontosan, milyen hibát/eltérést tapasztaltál, és csatolj egy fotót is, melyen jól látható a hiba/eltérés. Reklamációdat kivizsgáljuk és a jogszabályoknak megfelelően járunk el.

Az erre vonatkozó bővebb tájékoztatást Általános Felhasználási Feltételeink tartalmazzák:
https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5

15. Ha kérdésem van, kinek tehetem fel?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 09.00 – 17.00 között áll rendelkezésedre a 06 30 743 90 54-es telefonszámon, e-mailben pedig a webshop@pakkolj.hu címen. 


Köszönjük, hogy megtisztelsz bennünket bizalmaddal és nálunk vásárolsz!


Frissítve: 2022. január 21.