Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében..
hu

Vásárlási információk

Részletes tájékoztatásért kérjük, olvasd el webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit ezen a linken: https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5

Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatónk itt érhető el: https://pakkolj.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44


1. Hogyan vásárolhatok a webáruházban?

A webáruházban lehetőség van regisztráció nélkül és regisztrációt követően is vásárolni.


2. Milyen fizetési módok érhetőek el?

A webáruházban négyféle fizetési lehetőség közül választhatsz:

a) Banki átutalás (előrefizetés): 
Ebben az esetben a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat.

b) OTP SimplePay online bankkártyás fizetés: https://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf

Felhívjuk figyelmed, hogy banki előreutalás és online bankkártyás fizetés esetén 24 óra áll rendelkezésedre a számlád végösszegének kiegyenlítésére, ellenkező esetben a megrendelést kénytelenek vagyunk törölni. 

c) Utánvét készpénzben – Ebben az esetben vásárlásod ellenértékét készpénzben egyenlítheted ki a csomagod átvételekor. Erre lehetőséged van személyes átvétel esetén, illetve a GLS futárszolgálat munkatársánál is.

d) Utánvét bankkártyával – A futárszolgálat munkatársánál, a FOXPOST csomagautomatáknál, a Packeta átvevőhelyein, illetve a GLS Csomagpontokon a rendelkezésre álló terminálon keresztül bankkártyával is intézheted a kifizetést. 

Figyelem! A Packeta Z-Box csomagautomatáinál technikailag nincs lehetőség utánvétes fizetésre! Ha Z-Boxba kérnéd a kiszállítást, előreutalással vagy Simplepay-jel előre fizetheted ki számlát végösszegét. 

Amennyiben a megrendelés időpontjában már tudod, hogy nem áll módodban átvenni a csomagot a megrendeléstől számítva 5 munkanapon belül, kizárólag előrefizetést választhatsz banki átutalással vagy bankkártyával online Simplepay-en keresztül.    

Utánvétes fizetést webáruházunk nem tud elfogadni a fent részletezett esetben.
 

3. Kapok visszaigazolást a megrendelésemről?

Igen, sikeres megrendelés esetén visszaigazoló e-mailt küldünk a Vásárló által megadott e-mail címre.

 

4. Hogyan kapom meg a rendeléshez tartozó számlát?

A környezet védelme érdekében csak elektronikus formában küldünk számlát, a Vásárló által megadott e-mail címre. 


5. Kapok a megrendelt termékhez használati útmutatót?

Igen. A 2021. július 16 - i kormányzati rendelkezésnek megfelelően a megrendelésedet visszaigazoló e-mailben találsz egy linket, melyre kattintva letöltheted pdf dokumentumként a Használati és kezelési útmutatót. 


6. Milyen szállítási módokat vehetek igénybe?

a) GLS futárszolgálat

Ha házhozszállítást választasz, a küldeményeket a GLS futárszolgálat munkatársai juttatják el az általad megadott címre.

Kérjük, olyan címet adj meg, ahol munkanapokon 08.00 - 17.00 óra között te vagy egy megbízottad át tudja venni a csomagot.

A GLS két egymást követő munkanapon próbálja meg a kézbesítést. Ha sikertelen, a csomagot visszaszállítják webáruházunkba újabb értesítés nélkül.

Ha időpont tekintetében rugalmasabb, személyes átvételt szeretnél, egy általad megjelölt GLS Csomagpontra is kérheted a kézbesítést.


b) FOXPOST csomagautomaták

A FOXPOST csomagautomaták használatáról itt tudsz tájékozódni: https://foxpost.hu/


c) Packeta átvevőpontok, Z-Box automaták

A számodra legkényelmesebb átvevőhelyet a vásárlási folyamat során, térképes keresővel választhatod ki. Ha fizikai boltot választasz, az adott átvevőhely saját nyitvatartási idejében érkezhetsz a csomagodért. A kültéri Z-Box automaták általában nonstop elérhetőek.


7. Mennyibe kerül a szállítás?

Házhozszállítás
GLS - sel

GLS Csomagpontok (személyes átvétel)

Packeta átvevőpontok (személyes átvétel utánvéttel)

FOXPOST csomagautomaták

15.000 Ft alatt

1890 Ft

1890 Ft

10.000 Ft felett INGYENES

10.000 Ft felett INGYENES

15.000 Ft felett

INGYENES

INGYENES

INGYENES

INGYENES

GLS utánvét díj

+483 Ft

+483 Ft

̶

̶

10.000 Ft alatt

1890 Ft

1890 Ft

1480 Ft

950 Ft

10.000 Ft felett

1890 Ft

1890 Ft

INGYENES

INGYENES

FOXPOST utánvét díj - - - +190 Ft

 

8. Mikor juthatok hozzá a megrendelt termékekhez?

Ha semmilyen, a szállítást akadályozó külső körülmény (időjárási jelenség, egyéb vis maior állapot) nem áll fenn, a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül veheted kézhez csomagodat, Magyarország területén belül.

Ha kíváncsi vagy rá, hol jár a csomagod, a GLS, a FOXPOST és a Packeta rendszerén belül egyaránt ellenőrizheted, a kapott csomagszám megadása után: 

GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Packeta:  tracking.packeta.com

FOXPOSThttps://foxpost.hu/csomagatvetel


Ha GLS Csomagponton vagy a Packeta átvevőhelyein szeretnéd átvenni küldeményedet, akkor az átvevőpontok saját nyitvatartási idején belül teheted ezt meg.

A FOXPOST és Packeta Z-BOX csomagautomaták esetében a tőlük érkező SMS és email tartalmazza az átvétel legkésőbbi időpontját.  

Fontos! Ha okostelefont használsz, és telepítve van rajta a Viber alkalmazás, akkor a FOXPOST az automata nyitókódját Viber üzenetben küldi el. 


9. Mikor vehetem át a csomagomat?

A GLS a csomagokat munkanapokon 08.00 – 17.00 között szállítja ki, amiről előzetesen értesíti a címzettet.

Ezt követően még lehetőséged van módosítani a szállítási címet, illetve a kiszállítás idejét, melynek módját a GLS által küldött értesítés tartalmazza.

A FOXPOST és a Packeta is értesítést küld emailben / sms-ben / Viber-en, hogy milyen dátumig és hol veheted át a csomagodat. 

A beltéri csomagautomaták és a Packeta átvevőhelyek egyedi nyitvatartási idővel rendelkeznek, erről kérjük, tájékozódj a FOXPOST (https://foxpost.hu/csomagatvetelvagy a Packeta (
https://www.packeta.hu/atvevohelyekoldalán. 

 
10. Elállhatok-e a megrendelésemtől?

A jogszabályoknak megfelelően a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a megrendeléstől, melyet e-mailben, telefonon vagy postai úton tehetsz meg.

Felhívjuk figyelmed, hogy a 14 nap letelte után elvész ez a jogosultságod.

Elállási szándékodat kérjük, mindig jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon, mielőtt a visszárut feladnád.

E-mailben történő elállás: Küldj levelet a webshop@pakkolj.hu címre, és írd bele az elállás tényét, a megrendelés számát, valamint a visszaküldeni kívánt termék nevét.

Telefonon: hívj minket a 06 30 743 90 54-es számon.

Postai úton: Kérünk, hogy ez esetben töltsd le és nyomtasd ki az alábbi linkről az Elállási Nyilatkozat mintát: https://pakkolj.hu/custom/pakkolj/image/data/El%C3%A1ll%C3%A1si%20nyilatkozat%20minta.pdf

Töltsd ki értelemszerűen, majd írd alá, és tedd a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.

FONTOS! A csomag előzetes értesítés nélküli átvételének megtagadása nem minősül elállásnak, így nem vonatkoznak rá az elállás gyakorlásának szabályai. 

A jogszabályok és ÁSZF-ünk értelmében a csomag át nem vétele Vásárló részéről szerződésszegésnek, károkozásnak, megtévesztésnek minősül, mivel a Vásárló ez esetben nem teljesíti a megrendelés leadásakor vállalt fizetési és csomagátvételi kötelezettségét, valamint nem küldi meg a szabályos elállási nyilatkozatot, a csomag visszaszállítása miatt pedig webáruházunknak anyagi kárt okoz. 

Webáruházunk a jogszabályok értelmében jogosult ebben az esetben Vásárlótól követelni minden keletkezett kárának megtérítését. 

11. Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Használhatod az eredetileg választott szállítmányozó visszaküldési szolgáltatását, vagy választhatsz másik szolgáltatót.

a) Ha GLS-sel rendeltél

A GLS SRS (ShopReturnService) szolgáltatása révén GLS Csomagautomatán vagy GLS Csomagponton keresztül küldheted vissza nekünk a terméket.

Ehhez a küldeményedben találsz egy előre nyomtatott SRS címkét. Ezt kell ráragasztanod a csomagra, majd elvinned egy általad választott csomagpontra vagy csomagautomatába.

Ha az SRS címke elveszett vagy a vonalkódja sérült, kérjük, jelezd nekünk. A sérült címke nem használható.

b) Ha FOXPOST-tal rendeltél

Keresd meg SMS-eid vagy Viber – üzeneteid között azt a nyitókódot, amelyet a csomag átvételéhez kaptál!

Figyelem! A kód csak az eredeti csomag átvételétől számított 14 napig érvényes!

Érvényes kód esetén az alábbi a teendő.

Sétálj el bármelyik FOXPOST automatához.

Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be a nyitókódot, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd be a csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját.

A csomagot nem szükséges a hagyományos módon megcímezned, a nyitókód azonosít.

Ha az automata nem fogadja el a kódodat, lehetséges, hogy lejárt. Ebben az esetben a FOXPOST ügyfélszolgálata tud segíteni, akiket célszerű még ott, az automatánál felhívnod az alábbi számon: 06-1-999-0-369

Ők azonnal elmagyarázzák, mi a teendőd a sikeres visszaküldéshez.
 

c) Ha Packetával rendeltél

Első lépésként kérjük, jelezd felénk elállási szándékodat, mivel a visszaküldéshez kapnod kell tőlünk egy egyedi azonosító (ID) kódot.

Ezt emailben küldjük el neked, hogy biztosan ne keveredjen el. A kódot kell ráírnod a visszaküldendő csomagra, további címzés nem szükséges.

Bármelyik átvevőponton leadhatod a visszaküldeni kívánt csomagot, amelyik számodra a legkényelmesebb. Z-Box csomagautomatákon keresztül nem lehetséges a visszaküldés.

Minden esetben értesítünk, ha megkaptuk a visszaküldött terméket és meggyőződtünk az állapotáról.

Kérjük, visszaküldéshez is úgy csomagold be a terméket, hogy az védve legyen, és ne sérülhessen meg a szállítás során.


12. Van költségem a visszaküldéssel kapcsolatban?

Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) értelmében elállás esetén a visszaküldés költsége, mely 1000 (egyezer) Forint, a vásárlót terheli.

Ezt a költséget a visszatérítés során GLS SRS szolgáltatás és Packeta használata esetén levonjuk az elállással érintett termék vételárából, és a visszaküldés költségével csökkentett árat fizetjük vissza.

Foxpost csomagautomatán keresztül történő visszaküldésnél a Foxpost a visszáru feladásakor beszedi Vásárlótól a visszaküldés díját, amelyet webáruházunk már nem terhel rá a Vásárlóra.

A megrendelés leadásával elfogadod az ÁSZF-ben foglaltakat, így az elállás és visszatérítés módját is.
 

13. Visszakapom-e a vásárlásom összegét, ha elállok a megrendeléstől?

Amennyiben a visszaküldeni kívánt termék(ek) hibátlan állapotban, tartozékaikkal, lehetőleg eredeti csomagolásukban érkeznek vissza, és még nem vették őket használatba, a 12. pontban leírtak szerint visszatérítjük számodra a termék visszaküldés díjával csökkentett vételárát és a szállítási díjat, amennyiben a rendelésed nem tartalmazott további termékeket.

Ha ugyanabban a megrendelésben több termék is szerepelt, akkor csak annak a terméknek a visszaküldés díjával csökkentett árát térítjük vissza, amelyet visszaküldesz, a szállítási költséget nem.

A visszatérítés preferált módja a banki átutalás.

Ha a visszaküldött terméken olyan hiba, kosz vagy sérülés látható, amely egyértelműen használatból ered, tehát nem gyártási hiba, akkor webáruházunk nem köteles visszatéríteni a termék árát, illetve adott esetben a számla végösszegét.


14. Mikor kaphatom vissza a kifizetett összeget, ha elállok a megrendeléstől?

A kifizetett összeget attól a naptól számítva 14 napon belül fizetjük vissza, hogy a visszáru megérkezett hozzánk, és meggyőződtünk annak sértetlen, hibátlan állapotáról.

 

15. Mit tegyek, ha hibás vagy más árut kaptam?

Reklamációdat kérjük, írásban tedd meg a webshop@pakkolj.hu e-mail címen. Írd le pontosan, milyen hibát/eltérést tapasztaltál,
és csatolj egy fotót is, melyen jól látható a hiba/eltérés. Reklamációdat a jogszabályoknak megfelelően kivizsgáljuk, és felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a kompenzáció lehetséges módjait.

Az erre vonatkozó bővebb tájékoztatást Általános Felhasználási Feltételeink tartalmazzák:
https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5

 

16. Ha kérdésem van, kinek tehetem fel?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 09.00 – 17.00 között áll rendelkezésedre a 06 30 743 90 54-es telefonszámon, e-mailben pedig a webshop@pakkolj.hu címen. Ünnepi időszakokban nyitvatartásunk ettől eltérhet.


Köszönjük, hogy megtisztelsz bennünket bizalmaddal és nálunk vásárolsz!


Frissítve: 2023. február 1.